#2017-05-10 00:48:45 

charlie

Użytkownik

Witam wszystkich forumowiczów. Pierwszy raz w życiu chcę wynająć mieszkanie. Odziedziczyłem dom, który szczerze mówiąc nie jest mi potrzebny, bo mam własny. Nie chcę jednak, żeby stał pusty, ponieważ zawsze można trochę zarobić na wynajęciu mieszkania rozsądnym lokatorom. Chciałbym sprawę wynajmu powierzyć komuś, ponieważ nie ukrywam iż nie znam się na transakcjach tego typu i nie wiem, od czego w ogóle zacząć. Z góry dzięki i pozdrawiam.
#2017-05-10 02:46:49 

Matador

Użytkownik

Dobrze, że dodałeś tą wzmiankę o rozsądnych lokatorach. Trzeba być bardzo ostrożnym, wynajmując mieszkanie.
#2017-05-10 05:43:57 

charlie

Użytkownik

Czy firma zajmująca się administrowaniem nieruchomością do wynajęcia zajmie się też selekcją lokatorów? Nie chcę trafić na studentów, którzy będą robić imprezy co dwa dni i zniszczą to mieszkanie.
#2017-05-10 07:29:57 

trzydziestyczwarty

Użytkownik

Wszelkie formalności dotyczące transakcji wynajmu leżą po stronie firmy, także niczym się nie przejmuj, że cokolwiek pójdzie nie tak. To profesjonaliści i wiedzą, co robią.
#2017-05-10 07:52:19 

cronicarca

Użytkownik

Ja kiedyś trafiłam na osobę, która zwlekała z opłatami, to był koszmar. Korzystając z oferty firmy administrującej nieruchomość do wynajęcia, nie musisz się o to martwić, ponieważ wszystko jest kontrolowane.
#2017-05-10 08:53:15 

gargulec

Użytkownik

W mojej specjalności także nie ma miejsca na administrowanie nieruchomościami Warszawa na szczęście wyręcza takie osoby jak my. Wejdź na stronę internetową: http://piterson.pl/ i przeczytaj, co oferuje Ci firma w kwestii zarządzania nieruchomością do wynajęcia. Długo szukałem firmy, która zajmie się wszystkimi formalnościami i dopilnuje wszystkiego. Na szczęście taką znalazłem i teraz polecam ją każdemu. Pozdrawiam Cię!
#2017-05-10 09:58:37 

szok

Użytkownik