#2013-11-08 13:56:16 

maska

Użytkownik

Witam ; ). Ciągle poszukuję jakichś informacji w sieci o rozmaitych sprzętach medycznych, szczególnie fascynują mnie defibrylatory i niczego nie mogę o nich wyszukać ; (. Macie też z tym kłopoty?
#2013-11-08 14:32:05 

charlie

Użytkownik

Ja w ostatnim czasie czytam fachową prasę medyczną, nieustannie tam piszą o aparatach służących do wykonywania ultrasonografii, dowiedziałem się sporo użytecznych informacji.
#2013-11-08 15:01:40 

Poznańczyk14

Użytkownik

Wiem, iż niedawno szpital w moim miejscu zamieszkania kupił porządny aparat wykorzystywany w elektrochirurgice, miałam możliwość zobaczyć ten zakup, kiedy miałam w tymże szpitalu ważną operację.
#2013-11-08 15:30:24 

cysterna1992

Użytkownik

Internet to moja pasja, lecz ja tutaj nie umiem niczego odszukać o urządzeniach medycznych, a w szczególności o skutecznych defibrylatorach, zresztą i tak zbytnio mnie to nie fascynuje, nie jestem lekarzem.
#2013-11-08 15:55:21 

KasiaXXX

Użytkownik

Ja wiele aktualnie chodzę po sieci, powinnam jednak przyznać, iż sprzęt medyczny to nie jest najważniejszy temat stron online. Nie za bardzo zdaję sobie sprawę z czego to może wynika. Moim zdaniem chyba szybciej jest poszukać tego rodzaju dane w jakiejkolwiek prasie medycznej. Tak uczyniła moja znajoma, która zakładała ośrodek weterynaryjny, koniecznie szukała wiedzy na temat sprzętu weterynaryjnego.
#2013-11-12 08:21:17 

śluza

Użytkownik

Net teraz posiada różne dane więc na pewno nie jest problemem odnalezienie właściwego sprzętu medycznego, a z resztą szpitale czy też inne placówki medyczne powinny mieć jakieś umowy z takimi sklepami. Dlatego wyszukanie czujników tlenu czy nabycie żeli do USG to nie problem. Uważam, że ten temat jest bezsensowny. Są fajniejsze dyskusje do pogawędki. Z resztą znikam stąd!
#2013-11-12 09:02:16 

szok

Użytkownik