#2013-11-26 11:19:35 

szok

Użytkownik

Siema! Jestem nastolatkiem i od jakiegoś okresu mam wielkie problemy z cerą. Przez cały czas mam na niej jakieś pryszcze. Już mi wstyd chodzić do budy, bo nabijają się ze mnie. Robiłem wszystko. Chociaż moja mama poradziła mi, żebym wybrał się do dermatologa, ale nie wiem gdzie taki przyjmuje. Może Wy wiecie gdzie przyjmuje doświadczony dermatolog? W ogóle ciekawi mnie to czy Wy chodzicie do lekarzy? I jakich najczęściej?
#2013-11-26 12:08:17 

cysterna1992

Użytkownik

Są takie osoby które chodzą cały czas do specjalistów, wyszukują sobie innych chorób i biegną na zabój, a też są tacy, którzy stronią od nich. Ja chodzę do lekarzy co jakiś czas. Nawet na dniach muszę iść do ginekologa, bo robiłam test i wyszło, że zostanę mamą. Myślałam do jakiego pójść, bo ja jeszcze nie znam się na tych sprawach, ale moja kuzynka poleciła mi świetnego ginekologa w Poznaniu. Mówi, że jest dobry. Pilnował jej ciąży i była zadowolona. Ona wie co mówi, więc chyba pójdę za jej radą i zadzwonię do niego.
#2013-11-26 12:32:52 

kejs

Użytkownik

Ja jestem facetem cierpiącym na reumatyzm a zatem cały czas musze chodzić po leki do reumatologa. Na dobrą sprawę to bardzo często odwiedzam specjalistów ale gabinet lekarza reumatologa to miejsce gdzie goszczę najczęściej. Różne sie wykonuje ulotki ale takich w stylu "pulmonolog Poznań" jeszcze ani razu nie widziałem. Hmm, może lekarzom tak jak prawnikom zabrania sie reklamy? Lekarz to jest bardzo poważny zawód, nie chciałbym dźwigać na swoich barkach aż tak dużej odpowiedzialności zawodowej. Żeby zostac lekarzem to faktycznie trzeba się natyrać a później jeszcze taka odpowiedzialność, brrrr..... Tak tak, bycie studentem przez sześć lat, poważny egzamin lekarski, konieczność przejścia stażu ? nawet za największą ilośc pieniedzy nie chciałbym musieć aż tyle sie przykladać. Co prawda nie obracam sie w środowisku lekarzy jednak potrafię sobie wyobrazić jak to jest.
#2013-11-26 12:56:09 

charlie

Użytkownik