#2013-12-30 04:46:45 

szok

Użytkownik

Siema! Od pewnego czasu mam olbrzymie problemy finansowe w firmie. Nie wiem jak to będzie, jeżeli nie odnajdę jakiegoś rozwiązania, to utracę firmę. Wszyscy znajomi mówią mi, żebym skorzystał z profesjonalnej obsługi kadrowo - płacowej, ale nie wiem czy to właściwe rozwiązanie. Ogólnie chciałem zapytać Was czy macie problemy finansowe w przedsiębiorstwach? Jak je rozwiązujecie?

#2013-12-30 05:03:17 

kejs

Użytkownik

Każdy ma różny sposób na rozwiązywanie problemów finansowych w firmie. Ja od zawsze korzystałem z usług doradztwa podatkowego. Doszedłem do wniosku, że i tak nie znam się na tym, więc lepiej jak doradzą mi specjaliści. Swojego doradcę odnalazłem przypadkiem, kiedy byłem w Urzędzie Skarbowym, a tam odnalazłem fajne ogłoszenie zatytułowane Rachunkowe Biuro w Poznaniu.

#2013-12-30 06:30:24 

charlie

Użytkownik

Ja jestem szefem spółki budowlanej, i od niedawna widzę jak moi dostarczyciele nie wywiązują się terminowo z własnych zobowiązań. Wiem, że aktualnie jest to bardzo powszechne, szczególnie w branży budowlanej. Staram się wyjść na prostą, tymczasem przeróżnie mi się to udaje, cóż raz jest lepiej, a innym razem gorzej. Najistotniejsze jest to, abym się nie poddał. Chcę zatrudnić również nowego pracownika, dlatego też już nawet dałem anons do gazety: Kadry i Płace Poznań. 
#2013-12-30 06:39:17 

cysterna1992

Użytkownik